zondag 22 september 2013

Hier word Ik blij van

Gisteren hebben de nieuwe behuizing voor onze onderwatercamera ontvangen.
Hier word ik blij van. Kunnen we eindelijk eens echte foto's maken van de vissen. 
Gelijk maar geprobeerd tijdens een duik met Gordon en Louise. Zij liggen met hun boot achter ons. Gordon kan gemakkelijk één uur en drie kwartier onderwater blijven met een 10 liter tank. Bij mij stopt het met een 12 liter tank na maximaal een uur. Louise maakte gisteren haar 557e duik en deze mensen willen met ons duiken. Daar wordt je toch blij van. 
 
Waar ik niet zo blij van word is dat de boegschroef, nadat ik dat ding al voor de zoveelste keer uit elkaar heb gehaald, het nog steeds niet doet. Zal nu toch professionele hulp in moeten gaan roepen. 
Onze nieuwe rubberboot doet het fantastisch. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Als Ellen dan het motortje niet aan de praat krijgt en ze wordt toch door een lokale meneer gewoon thuis gebracht, tja daar word ik blij van.
We werden uitgenodigd bij Gordon en Louise om te borrelen maar kregen een complete maaltijd voorgezet. Daar kun je toch alleen maar blij van worden.

Koffiedrinken met Bé en Ed, daar werden we blij van.
Of het nu duiken is of iets anders, van Caroline en Willem-Jan wordt je sowieso blij.
Zwembad, ondergaande zon, drie prachtige vrouwen, huis met zeezicht. Als je daar niet blij van wordt, dan weet ik het niet meer.
Het huis van de buren is ook te koop. Slechts $6,5 miljoen, daar wordt vast ook wel iemand blij van.
Waar ik heel blij van word, is dat het "Things to do lijstje" eindelijk een stukje korter is geworden.
 
Ja, ik kan hier nog een hele tijd doorgaan maar waar ik écht blij van word..........




.........en natuurlijk niet te vergeten dat ik weer een blogje geplaatst heb ;-))

 

1 opmerking: