zaterdag 19 mei 2012

De mannen van UK-De Vries Sails en deToppers

Feitze, Ellen en André

De afgelopen 3 dagen ben ik op stage geweest bij Feitze en André van UK-De Vries Sails in Enkhuizen.
Samen met Feitze heb ik deze winter een stormzeil gemaakt en van de week hebben we er een anti-torsielijn ingemaakt.(deze zorgt ervoor dat het stormzeil goed opgerold wordt).

Onder het toeziend oog van André, heb ik nieuwe ritsen in de haventent en sprayhood gezet. Ook zijn alle stiksels en ramen vernieuwd. Onderwijl liepen er klanten binnen met allerhande vragen en problemen. Feitze en André proberen overal een oplossing voor te vinden en de reparaties, zelfs op Hemelvaartsdag, meteen uit te voeren. Twee toppers, deze mannen.
Caroline, Ellen, Anneke en Janine

Over toppers gesproken..... als beloning voor mijn 'harde werken', mocht ik met de meiden naar de Toppers in de Arena. Het thema dit jaar was 'nautisch', dus zeer toepasselijk.
Gewapend met zwemvesten, blauw-wit gestreepte shirts en bunny-oortjes togen we met z'n vieren de hoge tribune op. We konden alles mee blèren, dankzij de tekstborden.
Geweldig om dit een keer mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten