dinsdag 31 december 2013

Mijn (schoon)moeder 80

Gekkigheid, Maart 2006
 
Vandaag op 31 december 2013 is mijn moeder 80 geworden. We vieren dit op 26 januari, de dag dat haar vriend Charles, 65 had moeten worden.
Samen met Charles, Oktober 2007
 
Helaas, Charles heeft het niet meer mogen meemaken maar mijn moedertje, Bep van der Wijngaard, is 'still going strong'. 
31 december is natuurlijk niet echt een gemakkelijke dag om je jaardag te vieren maar op de één of andere manier zat/zit het huis bij mijn moeder altijd, de gehele dag, vol met visite.
Samen met mijn zus Marianne en broer Jan Dirk, Juni 2013
 
Zij heeft altijd gezegd dat ze honderd gaat worden. Daar voegde ze dan naar mij aan toe: "Dan loop jij al met een stok en dan loop ik nog fier rechtop". Als ik dan nog zo mag lopen zoals zij dat nu doet, dan teken ik daarvoor.

Samen met Ellen
Achter her roer van 'De Vliegende Hollander' tijdens ons vertrek, Juni 2006
Aan de zwem trap op de Suriname rivier, Januari 2013
 
 
Mam van harte, op naar de honderd ;-) 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten