maandag 30 april 2012

2x met pensioen

Als pensionado word je geacht heel veel vrije tijd te hebben, maar tot nu toe is het een soort rollercoaster. Nog niet bekomen van onze laatste vlucht naar CuraƧao, had ik nog een afscheid afgelopen donderdag. Door als purser met pensioen te gaan, stop ik ook bij PR-team van KLM Nederland. Toen ik 26 jaar geleden deeltijd ging vliegen leek het me leuk, iets anders binnen de KLM erbij te doen.
Ik werd gastvrouw bij het PR-team van KLM Nederland.
Altijd bijzondere promotieactiviteiten, zoals rondleidingen op Schiphol, Doe Amerika Nu, lancering Galileo, vakantiebeurs, Dagvluchtjes, Skipperdiners, opvang gestrande passagiers na de ramp van 9/11, KLM Open, uitreiking  KLM-huisje, enz. enz.

Na een rondleiding op de boot , koffie gedronken en vervolgens gezellig geluncht bij de Admiraal in Enkhuizen.

Dank voor de prachtige bloemen, de ereader en 'boekentips'.
Als we straks weken op de oceaan dobberen, denk ik met weemoed aan jullie terug!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten